diumenge, 16 de juny de 2013

"REVISTA BENNA" + "CUINA MUSICAL"

Fa uns mesos através de les xarxes socials em vaig topar amb la pàgina www.resvistabenna.org una pàgina de facebook amb inquietuds culturals. Assenyalaven amb força la música en català fent entrevistes a grups del moment o fent ressenyes a discs nous també en català.

Em va agradar com estava construïda, com ho xerraven. Els hi vaig enviar un mail proposant secció, pocs dies després em van contestar. Ara doncs us puc dir que he començat a col-laborar amb ells.
 Fan 10 anys i han estrenat web, heus aquí l'escrit d'inici.

El primer escrit és de la ja feta en aquest bloc, la d'ASPENCAT. Afegint i retocant coses.

Però no serà només fer versions de receptes d'aquest blog, si no que també hi hauran entrevistes a grups de música o ressenyes concretes dels grups amb la cuina.

Així doncs us convido a formar part de la familia BENNA. Entreu i sigueu benvinguts!

LA CUINA D'EN PERE - ASPENCAT