dijous, 23 de gener de 2014

PARÈNTESI ENMIG DE LA CALMA


Quan res era possible, quan el desànim de fa un any es va apoderar de mi mai i dic MAI m'hagués imaginat estar ara mateix com estic.

Moltes emocions noves sorgeixen del no res, ha fet acte de presència per sorpresa i festivament. Un any 2013 que vaig començar a -30 i ara estic a +31.

Sempre em deien... "tu pots", "el temps ho pot amb tot", però quan creava projectes o tenia desig d'algun somni utòpic les mateixes persones reien per sota el nas i em titllaven de loku somiador.

Bé, doncs a dia d'avui i després de començar aquest 2014 només puc fer que recomanar una cosa... lluiteu i somieu! no pareu de fer-ho per amargats que no han aconseguit res no ho vulguin amb tu! la vostre vida és més important que les opinions absurdes de persones grises.

La creativitat és caure i tornar a caure, però la paraula fa que t'aixequis i tornis a volar. Els somiadors també sabem aconseguir fites i no ens cal anar amb corbates per tindre una vida digne i menys amb uniformes policials (gran recurs per tota una generecaió).

Senzillament i agafant el fil del principi ara estic a un restaurant (Tatau l'Antiquari) on cada dia és diferent. On cada dia una obra de teatre alça el teló i el públic està en silenci per veure que fa aquell dia el loku somiador. Ara puc ajudar i ser que no és gents fàcil està amb depressió. Ho hem de viure senyors i senyores si no... mai podem opinar vanalment.

Aprendre i desaprendre, perquè ens hi obssessionem? si ho fem cada dia, cada dia, per tan, simplement dediquem les nostres forces a estar bé, a regalar coses a la gent i a nosaltres.

I reitero, no decaigueu en el vostres somnis!

 Gràcies al meu soci, en Rubén Bravo que em va regalar el llibre MOMO en un moment especial.... em va canviar una mica la visió de tot plegat i bé... senzillament MOMO hauriem de ser tots i totes!!!

Aquest parèntesi és un petit oasi per a mi i em puc recrear amb mi mateix per saludar a totes les persones afligides per algun problema o estat dificil.... ÀNIMS, FORÇA I SOMNIS!!!!!!!!!!


Gràcies a totes les persones lluitadores del dia a dia! sou la meva inspiració!!!!!!