diumenge, 7 de setembre de 2014

Museu de cera... Punt i final.

Aquest passat diumenge vam anar al museu de cera de Barcelona.
Fins aquí tot bé... Ara, quin greu em sap comunicar que aquest museu no avança, es limita a ser una paròdia del que havia estat. Jo hi he anat 4 cops i aquest últim el més decepcionant.
Per bé que si no hi heu anat mai, un cop hauria de ser visita obligada.
Però tornant als 4 cops personals... Com encara hi ha barrejats a un mateix espai... TERRADELLES, CHE I FRANCO?! Ah! I els reis d'espanya al darrere. Com pot haver-hi al mateix espai Pujol i darrera Hitler?
A part de la permanent distribució pels anys i panys trobem que hi falten figures actuals! Altres ja cansen com per exemple els toreros i el torero que mort a camilla... Encara hi han de ser?
Hi ha un moment espectacular... Sala on hi han poetes catalans i de cop la Núria Feliu amb mantellina! Fantàstica lectura que ha tingut alguna ment brillant. Al costat un Serrat (cantant) horrorós.
Podria parlar molt més del museu però es faria llarg i pesat.
El preu 15 euros per persona.
Diu la llegenda que fa un temps van remodelar...
Quan sortim de la visita ens trobem la botiga del museu.... Un altre desengany! Res a veure amb el museu, res. Quan li pregunto a la botiguera per postals, llibres o quelcom que em recordi el museu o més ben dit alguna figura em respon que només tenen un llibre...
Una botiga amb coses "fashions" i poc més! Això sí que seria urgent revisar.

Potser sóc jo, però no crec que sigui un museu per repetir, senzillament per guardar el record de l'ultima vegada, el record dolç.