dilluns, 17 de novembre de 2014

100 PLATS INDISPENSABLES.... Per un gat!


No és pas broma que avui m'he comprat aquest fantàstic llibre d'en Jaume Fàbrega, un llibre indispensable per la gent a qui li agradi cuinar i també per gent inquieta dins el món de la gastronomia.
"100 PLATS INDISPENSABLES DE LA CUINA CATALANA"

Ahir va ser quan el venien amb un diari de nom reconegut i avui gràcies a una amiga he caigut de la figuera i l'he comprat. L'estava mirant i agafant notes quan el whatsap a sonat... el grup de whatsap més privat i ple d'erudits amb barretina fent la viu-viu havia ressonat dins el meu cap i havia fet vibrar la taula. Quan obro el fantàstic grup de nom secret he pogut veure el que he adjuntat a l'escrit... un gat de nom Castiel (jo sempre he estat de noms com Pantoja o Gargamel) a punt de començar a llegir el gran llibre!

Doncs bé, aquest mateix llibre com veieu desperta passions (el gat sembla de son, jaja), dins el mateix grup de whatsap 3 persones que jo sapiga el tenen i els quioscs estava esgotadíssim. El truc de comprar avui aquest llibre a un lloc on encara quedés algun exemplar? senzill, observes el barri (Sants) i penses amb els quioscs més mal posats i incòmodes del barri! I sí, és el del carrer Sants que quan hi passes sembla que passis per un estret riu de muntanya, i si ve gent de cara... pots acabar a la venda com un fascicle qualsevol o com un escarabat piloter boca amunt.

I ja fora bromes i amb els respectes cap al gat Castiel (també l'hi hagués dit Raimon o Pingu) i a la seva propietaria que de nom no diré més que acaba amb "a" (tampoc us interessa oi?) em despedeixo satisfet i ple de joia al cor quan per fi, tinc entre les mans aquest llibre.
Ser del cert que fins i tot els gats poden i volen llegir... Si els gats miolen és per què també hi han receptes de peix al llibre!


Jaume Fàbrega, un autèntic autor de referència per a mi i moltíssims cuiners i cuineres! Llarga vida a Jaume Fàbrega!