dimecres, 26 de novembre de 2014

Bitllet "Anna Roig - Jordi Bianciotto"


Ahir al restaurant vaig crear un postre nou que anirà dedicat aquest dijous nit com a #platmusical a l'Anna Roig al Tatau! Un postre fet amb cafè i gelatina de cafè. Aquest dijous al Tatau l'Antiquari sabreu el perquè del postre i a quina cançó del disc "Un pas i neu i un pas" va dedicada.
A part he parit un parell de plats nous i era un dia per celebrar. Doncs la meva peculiar celebració va ser anar a la presentació del llibre "Les 501 cançons catalanes que has d'escoltar abans de morir"
de la bèstia musical Jordi Bianciotto.
Poder gaudir d'una presentació com la que va fer hem torna a reafirmar amb els meus plats musicals.

Tres veus importants en el món musical català l'acompanyaven;
 Roger Mas, MARIA DEL MAR BONET i David Carabén
Per un cuiner com jo que els caps de setmana els tinc posats a la cuina és un plaer triple poder assistir a un acte així on l'última cançó en directe és de la Maria del Mar Bonet.... BRUTAL! Em vaig emocionar i tot!
En Roger Mas i David Carabén van estar molt bé, però ella.... bufff!!!!

A part de cantar també van xerrar amb en Jordi desenfadadament amb confiança i tranquil-litat.

No vaig comprar el llibre ja que s'acosta accelerat el fi de més i s'ha de pagar lloguer! Però apuntat aquest fantàstic llibre pels enamorats de la música i sobretot pels amants de la música en català.

En definitiva el postre de cafè per l'Anna Roig va desencadenar el meu fi de dia, o més ben dit em va treure la pols de les orelles per anar a un acte com el d'en Jordi Bianciotto, fantàstic!