dimecres, 4 de febrer de 2015

Moltes coses, anem per parts!


Porto uns dies de "locura" gastronòmica i no és menys ja que he redescobert INSTAGRAM i segueixo comunicant per facebook i twitter!

Amb el nom @vinagretaa cada dia estic penjant un mínim de dues fotografies diàries. Ja no és com el facebook que els "likes" venen més lents o el twitter que la gent ens costa fer RT (retuitejar).

INSTAGRAM és per gent pot aportar fotografies diàries i que a més a més tenen sed de que el seu treball es conegui. A mi personalment amb la cuina del Tatau puc i vull penjar fotografies dels plats que faig i que la gent de tot el món através dels #(hashtags) ho vegi el moment.

És apassionant com tornen les ganes de fer coses noves i fer diferents formats de cada plat ja pensant en les diferents xarxes. Obsessió? de moment em va perfecte en molts sentits.

Per això quan dic "moltes coses, anem per parts" que us explico l'origen de no publicar. A part evidentment busco sempre noves receptes i busco nous productes. Ser cuiner és una bogeria.... el dia que tingui un fill/a i em digui que vol ser cuiner/a... a un internat que anitrà! jajajajaja

A part la setmana vinent posaré fil a l'agulla a dos llibres que tinc entre mans. Per fer-ho m'hauré d'aixecar ben d'hora, ben d'hora i a escriureeeeeeeeeeee!!!!! amunt!!!


Bé, joves recordeu doncs les plataformes on hi estic ben enganxat! Abans s'havia de pagar a diaris per publicitat ara amb les xarxes no hi ha qui ens pari!!!

@vinagretaa (INSTAGRAM)
@100vinagretes (TWITTER)
Facebook personal! Convidats/des esteu!